cpvästraffik

är helt slut. Jobbade idag. Men kom jag i tid till jobbet? nej. Åååååååååh cpvästraffik. Bussen var 10 min sen. Okej tänkte jag, jag kanske hinner med pendeln endå. Nej men då kör gubben fel?! Han kör ner till lerkilhamnen. Asså jag ville ju bara gå fram till han och säga att är en jävla bajs. (haha kom inte på nått bättre..) Men ah, jag missa pendeln, så kom en kvart sent. Men jobbade på, och det gick helt okej idag.
När jag hade jobbat klart kom mammi och hämtade mig. Vi köpte lite godis och hyrde även lite filmer.Vi hyrde bland annat filmen "upp" som jag har velat se jätte länge=DSå ikväll blir det filmmys med mamma :)
ha en bra fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0