åka bort en stund

känner för att bara komma bort en stund. Det är så mycket nu just med skolan(okej, jag är klar med allt,men det är ju långa dar osv) och även med handboll plus med jobbet. Känner att jag vill få lite få tid för mig själv. Att bara vara, och inte gör mycket alls. Och jag vet en plats där jag kan vara och inte behöva göra någonting, och det är i stallarholmen hos min farmor. Där finns det knappt ingenting att göra. Förra sommaren när jag julia och malin var där, låg vi bara på stranden eller va inne och vilade typ. Och det är så jag vill ha det! Och det är nog det jag behöver för att stressa ner och känna sug efter att göra saker igen.Ska nog bannemej åka snart till farmor. Då blir hon nog glad:)
förra året hos farmor

mysiga kvällar på bryggan, ja tack

sola & bada


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0