21:06

har precis landat i min super sköna säng. Är sjukt trött och känner att jag är mör i hela min kropp. Fick kramp i mina baksida lår efter utfallssteg på handbollen, skönt o så. Men gött att jag endå tränade idag måste jag säga. Var inte så pepp till denna träningen heller men jag gjorde det och nu är jag glad över det=)
Känner att mitt humör dom senaste dagarna har varit lite skrämmande. Har verkligen extrema humörsvängningar.. Inte kul för mig, och absoult inget kul för dom i min omgivning. Men ska försöka tänka lite mer posetiva tankar och strunta i jobbiga småsaker, så kanske det inte blir lika farligt=)
Appropå jobbiga saker, så hade jag mitt omprov i excel idag. Asså, jag kommer få ig på det med tror jag. Asså fy vad jag har ångest över det..Satt där och fick panik för jag kan verkligen INTE excel. Och jag vill inte inte kunna det heller. Fast jag vill ha g i kursen. Och fan ta han om jag inte får det...Så ja, posetiva tankar va det ju =)
Nu ska jag sova. Har ingen träning imon, inte ens i skolan. Sååå skönt att jag får vila min kropp. Och bara ta det lugnt.
Så , sov gott, för det kommer jag göra :D
pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0