19.15

min fredag har varit bra än så länge=)
skolan började emd att vi skulle spela baseball på gympan. Det var ju inte jätt kul. Alla killar i klassen är så sjukt tävlingsinriktade så dom gör typ allt för att vinna, medans jag står där och hoppas att ingen ska kasta bollen till mig, haha. Ne men typ. När vi hade spelatr baseball så var det tyska för min del. Trodde vi bara skulle snacka betyg, men nej då hade vi vikarie. Och vi gjorde massa jobbiga grejer. Bland annat grammatik och sånt. Liksom varför? ååh, får tänka på att jag bara har 2 tyska lektioner kvar i hela mitt liv. Gud vad jag ska njuta sen asså.
När skolan var sluta var det snabbt hem sen åkte jag med moppen och hämtade mathilda på iseråsskolan där hon hade jobbat idag. Sen när vi kom hem fixade jag henne, för hon ska ut idag. Och hon blev fin =)Sen gjorde jag och julia tacos, as gött blev det.
Jag ska inte göra nått speciellt ikväll. Jobbar imorgon så .. ah. Men kanske ska se det nya filmen Dear john! kanonkul
snygga mattis

Gjorde snygga flätor på henne =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0