visste ni att...................

Visste ni  ...

att jag vill - sommar&sol
att jag har – tråkigt och ont i huvudet
att min senaste kyss – var längesen...
att jag lyssnar mycket på - på min ipod (H)
att jag funderar på - att jag kanske ska skaffa mig ett liv
att jag pratar – som en kråka just nu
att jag inte gillar – fåglar!
att min första riktiga kyss –  HAHA. den var slemmig
att jag avskyr när folk snackar – skit, och för tyst
att kärlek är –  fint. ge mig? :)
att jag gillar – att sovaaa
att jag alltid kommer att – skratta åt dåliga skämt
att jag är förälskad i – choklad (hemskt men sant...............)
att sist jag grät var – igår
att min mobiltelefon är – linns =D
att när jag vaknar på morgonen – rättar jag till mitt lakan som ligger som en korv vid mina fötter typ
att innan jag går och lägger mig – kissar jag (Y)
att idag har jag – kollat på tv
att jag just nu tänker på – inget viktigt
att i kväll ska jag – sova
att i morgon kommer jag – gååå i skolan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0