torsdag

hallå i stugan
Idag har varit en bra dag.
Iskolan kom 94:orna och provtränade, dom var bara sju stycken. det blir nog roliga morgonträningar nästa år...
aja , efter det fick jag och jullan följa meddom på ett infomöte. OCh vi fattade inte varför vi skulle med, men ah. Och när vi är där får jag och jullan pris av våran lärare för att vi kom 4 i sm. Jätte gulligt :D Först fattade jag inte vad vi fick men det visade sig vara ett prisenkort på team sportia laddat med 300kr! galet. sånna snälla lärare har inte du va?? :D
Så jag och jullan och rubin gick i det underbara vädret till team sportia och kollade lite. Men vet inte riktigt vad jag ska köpa. Ska ialla fall köpa nått innan rödspätte:)
efter skolan hade jag huvudvärk och var hungrig som en get.Men nej , då var jag utelåst. mitt liv äger

lite gulliga bilder ifrån idag


jag var jätte glad över prisentkortet, rubin var sååå avundsjuk :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0