sucker for love

Haft en riktig seg eftermiddag. Så där skönt seg. Inte gjort alls mycket.
Kollade på några avsnitt ifrån 16 and pregnant på mtv. Riktigt bra serie.
Fast lite knasigt att bli mamma när man är 16 bast. Kanske inte riktigt bra
för alla ens drömmar , men man kanske löser det endå! Gulligt med bebisar
är det ialla fall :)
Kollade på melodifestivalen, var andra chansen elr vad dom kallar det.
Blev så jävla förbannad på det så jag bytte kanal. Hur fan kan pernilla
wahlgren gå vidare??!! åååh, en jävla mamma som sjunger "jag vill om du lovar" .
Aaah okej, men det vill vi ska åka ner till den riktiga finalen. Ska vi skämma ut oss
elr? Hon ska vara sådär äckligt trevlig.. tål det inte
aja , skitsamma. Imon är det match och det ska bli kul för jag har inte spelat match
på as länge=D
nu blir det musik och sen sängen
pösssssss

erik hassle gör min dag

Kommentarer
Postat av: rock'n'roll sover aldrig

den låten är ju ganska ball ?????

2010-03-07 @ 16:19:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0