onsdag =)

sorry att jag in har skrivit på några dar. Har verkligen inte orkat. Känns som denna vecka har varit jätte jobbig. Har varit jätte trött. Plus att jag har sträckt min magmuskel. Och det gör seriöst skit ont. Varje gång jag tar ett steg så hugger det till i magen. jätte skönt verkligen=)
Imon åker jag till danmark , för att spela Rödspätte :D as kul ska det bli. Fast vi är bara 8 utespelare , men det kommer lösa sig. Och jag kommer skita i om jag har ont i min jävla mage =)
idag har jag varit i skolan till ett. Sen hängde jag och rubin på kungsmässan. Sen gick hon och då kom pappa , och då fixade vi massa inför imorgon. Köpte även ett par nya löparbyxor. Behövde inte betala en enda krona för dom i och med att jag hade 300kr rabatt OCH 15% rabatt . GÖTT!
nu ska jag vila lite , sen blir det att packa klart och även duscha och massa sånt.
kommer inte skriva på ett tag nu , hoppas ni överlever ;)
PUSS


Kommentarer
Postat av: Jullan

Lycka till i Danmark Sofia!! :D <3 <3

2010-03-31 @ 19:14:27
Postat av: Rubin

Så du menar att de blåa spriingbyxorna inte va bra som din mamma va så snäll och köpte till dig ;) haha

2010-03-31 @ 19:14:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0