bajrand

Goddag.
Igår blev det ändrade planer. Åkte med jossan & ellen och kollade smfinalen i JSM.
Det var sävehof emot skuru. As bra match! Det blev lika och sen en förlängning.
Efter den förlängningen blev det lika igen(!) så det blev en till förlängning. Och
då vann skuru med två bollar. Asså fatta vad nervöst det skulle varit att spela ;o
Skulle typ dött. Dog typ själv uppe på läktaren..


Malin på matchen , som ville att det skulle bli lika hela tiden...


ellenpellenpäronpung och molleee

grattis skuru!

Idag har varit en jobbig dag. Har haft sjukt ont i huvud och varit allmänt
hänig. (OM JAG BLIR SJUK NU DÖR JAG) När jag kom hem ifrån skolan
så tog jag massa tabletter och nu är det bättre i huvudet som tur är.fast
är ganska trött. Blir nog tidigt i säng i kväll.
Ingen träning idag. Denna veckan blir det bara två träningar. Skönt!
åååh kan inte fatta att vi ska spela sm i helgen . TAGGGA!!!!!
Haha kom o tänka på en sak som jullan berätta iskolan idag xD haha
säger bara BAJRAND!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0