4:e bäst i sverige

Helgen har varit bra. Väldigt bra.
Vann dom två första matcherna i gruppen .
Tredje matchen var en katastrof(förlust..)
Men med två vinster blev det endå semifinal.
Men den förlorade vi . Vi spelade emot kärra , som
var väldigt duktiga och sedan vann hela sm.
Vi spelade om 3-4:e priset emot skuru , och det var en
ganska jämn match men till slut vann skuru med 2 elr 3
bollar. Men men, vi kom 4 ! det är sjukt bra . Vi var inte
ens tippade att gå vidare ifrån tredje steget..? hatar
alltomhandboll :D dom suger. vi äger hihiih
Jag kan inte påstå att jag spelade så bra i helgen tyvärr..
Inte mycke mål, missar i försvaret , men men..
Man får tänka på att vi är ett lag !
Har förövrig varit förkyld under hela helgen , så det sög.
Nu är jag hemma och vilar för jag har ingen röst kvar och
hostar som en galning..
nu kommer lite bilder ifrån helgen;






'


vi är bäst. pusssssssssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0