14/3

Träningen gick helt ok igår. Nästan bara spel och så. Det känns toppen nu innan sm =)
fast det kan bli ännu bättre girls :D
På träningen så lurade patrik oss att vi skulle möta apojkarna. Asså jag höll på att kissa
ner mig när jag hörde det. Liksom kul och stå i försvar emot dom.. Men som tur var så
skojade bara patrik , som vanligt.. 
Efter träningen skulle jag egentligen varit myskväll hos Natta. Men pallade verkligen inte.
Kände för att vara hemma och vara tråkig för mig själv. Haha social tjej. 
Men det blev ialla fall melodifestivalen final. Och Anna vann ;o hejade på erik för tusan..
Men men det blir la bra. 
Idag blir det att vara i aranäs hallen och kolla handboll. Först damerna och sen herrarna. 
Och i pausen i herrarnas match ska vårat lag typ få nått(?) elr ah , typ bli hyllade för att
vi har kommit till steg 5 elr nått. Kulkul :D

jag & mina systraaaaaaaar
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0