sommarlov!

Gårdagen började med att vi samlades i teatern och såg när esteterna sjöng. Väldigt vacket... haha nja. Men men. Sen gick våran klass till ett klassrum och där fick vi glass. Sen var det dags att säga hejdå. Och lite konstigt att lämna hela aranäs skolan bakom sig och nu komma till en ny skola(förhoppningsvis!). Och det är galet att jag har sommarlov nu. Känns verkligen inte som det.
När vi var klara med det hämtade pappa mig och vi åkte för att se när julia gick ut. Och går ju ut nian, och det är ju endå lite stort ;) Och alla var jätte fina och det var kul att se alla. Fast lite synd att det regnade typ hela dan. När julia var klar åkte vi hem och firade lite. Åt smörgåstårta, som är sjuuukt gott! Och även vanlig tårta. Mums
När vi hade ätit klart fixade jag julia inför hennes bal som var på kvällen. Och hon blev jätte fin:) Efter det åkte jag och mathilda till åsa för att fira sofi som tog studenten igår. GRATTIS! Så vi stannade där och åt lite, sen bar det hemmåt. Mitt huvud ville inte vara snäll emot mig. Har haft ont i det hur länge som helst nu, och jag vet inte varför. Mamma misstänker att jag kanske behöver glasögon.. Så det blir att få gå o kolla det.
grattis julia :D

jag & mathilda. Mitt hår var inte riktigt på topp efter allt regn..

julia med några i hennes klass :) så fina så.

snygg mattis

mmm , älska smörgåstårta!

detta är ju inte helt fel det heller ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0