rastlös

har varit så jävla rastlös nu hela eftermiddagen. Finns ju fan inget at göra. Plus att jag är irreterad över att det ska vara så tråkigt väder. Då kan man inte direkt vara ute o hitta på nått. Åååh, älska sverige.. Asså om det inte blir fint väder snart så vet jag inte vad jag ska göraaa. Vill ligga o pressa och bada! Jaja, det kommer la sol i typ Agusti, vi får vänta på det.. haha , jävlar vad jag är posetiv! :D
Imorgon ska jag och min kära vän Linn tillbringa dagen ihop, och jag är taggad. Kommer bli massa mys. Tycker synd om henne som jobbar nu, och slutar tio. Skönt o såååå
nu ska jag sätta mig i soffan och irretera mina päron, det är jag bra på :D
PÖSS


Kommentarer
Postat av: LLLL

heeeeeeeeeeeehehe kommer bli asbra <3

2010-06-13 @ 23:46:41
URL: http://linnsilicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0