överlevde

Jag överlevde faktiskt dan på jobbet. Men det var så sjukt varmt och jobbigt i vissa stunder. PLUS att den träningsvärken jag har i min rumpa/ben gjorde ju inte så att det blev bättre.. Så jag är stolt över mig själv att jag överlevde. Och nu när jag åker till farmor imorgon så kan jag åka dit och vara nöjd :D Åker med tåget vid åtta på morgonen imon. Ska blir riktigt nice att komma iväg en stund :) Ska ju åka dit med Julia och hennes vän Malin,så lite sällskap får jag allt. Får se om jag kan blogga när jag är hos farmor. Blogg.se på min mobil dampar sönder ibland, så vi kan ju alltid hoppas! Men jag kommer hem på måndag, så såå många dar är jag inte borta Nu ska jag sova, ha det bra! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0