grattis till alla studenter!

Åh vad denna fredag har varit bra. Åkte som sagt in till kungsbacka och mötte Jullan och Rubin där. Och i stan var det smockat. Brukar knappt vara nått folk på torget och så, men det var det nu. Och vi gick och ställde oss vid aranässkolan och kollade på när alla sprang ut. Och fan.. jag vill också gå ut. Men bara 3 år kvar.. haha kul. Men men, grattis till alla er som gick ut ialla fall:) Kan ju säga att det var galet varmt. Stod där och svettades(Y)
När vi hade kollat på när dom hade sprungit ut, gick vi till fyren och tog en glass. Sen gick vi en snabbis på Kungsmässan, men jag var tvungen att åka hem pga min smarta syster inte inser att man måste ha nycklar med sig om man vill komma in.. Så jag sätte mig snällt på bussen hem.
När jag kom hem bytte jag om och så, sen gick hela familjen till Joakims(En kompis till familjen) student firande. Grattis till dig! =) Och där var det god mat och dricka. Vi gick hem ganska tidigt. Ska upp och jobba imon så...Men det har varit en bra dag idag ialla fall.
Lite bilder ifrån idag innan vi skulle till joakim












Kommentarer
Postat av: christine

Fina underbara ljuvliga familjen. Goaste vännerna! Ni är för söta!

2010-06-12 @ 16:38:53
Postat av: sofia

Christine, eran familj är inte så dålig den heller ;) kram

2010-06-12 @ 18:40:59
URL: http://sjm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0