duktig

Jag känner mig jätte duktig. Ställde klockan på tio. Gick upp, åt lite frukost. Sen satte jag igång och städade. Städade hela badrummet. Skrubbade golvet till och med!! Sen tog jag han om vissa delar av tvätten. Sen städade jag mitt rum, fixade med tvätten i mitt rum osv. Hur grym är inte jag? Jag har hunnit med allt det där nu, och klockan är liksom tjugo över elva. Fan va gött.
Vid tre idag ska jag åka in till kungsbacka, och leta efter nån liten prisent jag kan ge till Elin. För idag efter våran träning ska vi gå och käka, och fira henne för att hon fyller år på torsdag! Så det blir massa mys. Så denna dag kommer bli toppen.
ha en bra tisdag!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0