min resa

Nu är jag hemma igen efter några dar hos min farmor. Jag har haft det jätte bra, men nu är jag grymt glad över att vara hemma. Tänkte skriva om alla mina dar uppe hos farmor, så här kommer det;

DAG 1 (onsdag)

vi åkte vid halv åtta hemifrån. Trötta och kalla var vi, men det gick endå bra. (fast på tåget blev vi typ föör varma. Har dom inga fläktar?)

När vi kom fram fick vi jordgubbar och senare på kvällen gick vi till sjön och myste lite.



DAG 2 (torsdag)
Denna dag var det inte så fint väder, så vi bestämde oss för att åka in till Strägnäs för att shoppa lite. Fast det visade sig att dom hade typ bara 2 affärer.. men vi fyndade endå!



hittade efterlängtade shorts!


senare på kvällen så gick vi ner till sjön. Där vi satt mest och prata osv.
Sen så åkte vi med micke(min farbror) och kollade på vilda djur. Hahah, ja det är
sant. Åker runt där i hans jaktmarken och kollar efter älgar osv. Och det är alltid
lite så där små kul, men inte när vi åkte där i två timmar.......




DAG 3 (fredag)
Det var jätte varmt och skönt, så vi låg vid sjön och solade och badade. Det var jätte skönt att bada, 22 grader. Så det var gött! Men man kunde inte ligga så länge i solen, för man pallade inte det. Det var för varmt. Så man fick ta sig en cola i skuggan;)



På kvällen drog vi ner till sjön igen(ovanligt..) Åt massa gott och bara satt där. Och så tog vi väldigt mycke kort också :)









FULASTE BILDEN! hahaha





Dom andra dagarna får komma i ett annat inlägg, annars blir detta mega långt
så skriver det snart
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0