min resa del 2

DAG 4 (lördag)
Denna lördag i stallarholmen så var det vikinga festival där. Dom har det varje år, och det är faktiskt kul att kolla på. Dom har massor av försäljning av smycken och massa andra grejor. Farmor är så klart med i detta, så hon fixade vikninga klänningar till oss och även jobb till oss där. Vi skulle stå och grilla korv. Men seriöst, det var nog det varmaste jag har gjort i hela mitt liv. Det var 30 grader varmt i skuggan den dan, och där stod vi i långklänningar och grillade korv i solen. Jag trodde jag skulle dö. Så vi pallade inte stå där mer i en halvtimme. sen smet vi och badade! OCh det gjorde vi sen hela dan :)

vikinga klänningar, vaaaarmt som tusan att ha på sig!



blev pizza till lunch

sen tillbaka till sjön



på kvällen gick vi ner till sjön igen. Måste bara säga att jag älskar min nya kjol ifrån zara!


DAG 5 (söndag)
Blev en heldag på stranden. Var lika varmt, om inte varmare till och med. Så det var as gött!






på kvällen blev det sjön en sista gång.


snuggt judiiiit





DAG 6 (Måndag,idag)
IDag så åkte i hem. Vi åkte ifrån farmor vid tio och var hemma vid fem. Så nu är man bannemej trött. Och det var pissigt varmt på tåget .. badade i mitt egna svett, MUMS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0