jag suger

Jag vet att jag är världens smästa bloggare.. Jag suger verkligen på att blogga!Men nu efter jag kom hem ifrån åhus så har vårat internet haft seriösa dampryck. Och då orkar jag verkligen inte sätta mig och försöka skriva ett inlägg. Vet, jag är en dålig människa! Men kan kanske få ihop ett nu då, när internet är lite snäll emot mig.
Idag har jag jobbat. Vädret var dåligt, och ingen var hemma i morse, så det var lika bra att jag hade nått att göra. På jobbet idag var alla kunder as arga. Och jag försökte vara trevlig osv, men efter ett tag så pallar man inte mer! Så det blev mest att man går runt där occh tycker synd om sig själv.. Efter mina fyra timmar på jobbet, så åkte jag och mamma och handlade lite småsaker. Jag fick med mig ett par jeansshorts hem. Och det var mycket behövligt kan jag lova, för mathilda spräckte våra förra(ja, vi delar på vissa kläder)..
Nu ska jag sätta mig i soffan och äta lite choklad, och tycka lite synd om mig själv, för imon börjar jag jobba kvart över nio..
Vet inte när jag kommer blogga nästa gång. ni kan ju hålla tummarna på att jag kommer göra det snart.. Vi får se!
Ha det gött haj 
 
nya jeansshorts ifrån kappahl
nice bajs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0