Måndag

Var uppe vid kvart i sju idag.
Skulle till ortoped tekniska och kolla om jag skulle få inlägg elr inte.
men icke. Hade tydligen "för bra fötter" för att få det. Plus att jag inte har
ont i mina knän heller ( HUR SKÖNT ÄR DET INTE ATT KUNNA SKRIVA DET? :D:D:D)
så då tyckte hon inte att jag skulle ha det.

Efter det följde jag med mami till ett gym hon går på. Där har dom sånna massage
stolar man kan ligga i. Mumma :) låg där i typ en halvtimme. As skönt verkligen.

Nu ska jag äta nått , är as hungrig! (ovanligt ...?)
Sen ska jag till tandläkaren och sen träna.
Hatar att gå till tandläkaren... tycker det är så läskigt ;S
Men jag hoppas det går bra och att jag har inga hål :D


Kan inte nån köpa en kavaj til mig ? nutack

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0