underbara säng

god morgon
sov helt underbart skönt i natt. haha , drömde att jag var kompis med amir, gaybloggaren. Att jag tog kort på han med min mobil. Mysigt. Men hade ingen bild på han på min mobil när jag vakna ,vilken besvikelse!
När jag gick upp hade mamma gjort en jätte god frukost till mig, snällis<3 . Så nu ligger jag här mätt och belåten. Funderar på att kanske ta på mig något och rulla upp gardinen. Men ne , min säng är ju för skön för att gå upp ifrån just nu.
idag har jag inget planerat. Hade tänkt att sola idag, för jag hade hört rykten om att det skulle bli 20 grader varmt. Men va fan, det är ingen sol här inte.. så jag får la hitta på nått annat .
ne nu måste jag upp här ifrån. hör av mig snart
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0