sten sax påse

Idag började min onsdag med nationellt prov i engelska. Vi skulle skriva en uppsats. Gick helt okej. Fast, man vet aldrig när det gäller engelskan asså. Kan gå hur som helst .
Efter det så satte vi oss och spelade kort. Vi visste inte om vi skulle ha svenska eller inte, men då kom vår svenska lärare och vi frågade om vi skulle ha det eller inte, och då sa han att vi kunde göra sten sax påse om det. Haha , han är för skön! Och vi vann sten sax påse grejen så vi behövde inte ha nån svenska;) Sen när vi blev hungriga så blev det att gå till subway:) det var första gången för min del, och det var helt okej gott :)
Efter subway skulle vi kolla på en föreläsning. Det handlade om en kille som var nästan helt förlamad i sina ben och armar. Han var as cool, värsta goa humorn.
Sen när den var slut var det bara 40 min syslöjd och sen gick jag för att söka praktik. Gick till en salong , och där lät det ganska lovande. Skulle ringa tillbaka om en vecka , så vi får se :)


sten sax påse



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0