söndagsrunda

hallåå i stugan
Idag vaknade jag först i min familj och det händer sällan. Det var så där alldeles tyst, så som det bara var jag inne i huset. Mysig känsla, att sitta själv framför tvn och vara den enda som är vaken=)
Efter alla hade vaknat upp, så tvingade mami och papi med oss ut på en runda. (ja, jag går inte ut och går frivilligt. HATAR att gå. Fattar inte varför men det känns så jävla onödigt att gå...)Och det blev en lång runda vill jag lova. Vi gick la kanske i en och en halvtimma(Y) Bra jobbat familjen andersson.
Nu är jag mätt och slö. Julia vill att jag ska ut och sola med henne så, det blir nog lite soling.
Efter det ska jag nog pyssla lite med några fula jeans jag hittade i min gaderob igår. Ska nog göra shorts av dom=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0