solig fredag

sitter här i solen och snorar som bara den. Min näsa vill fan inte ge sig.. Plus att jag har lock för öronen idag. Härligt Härligt.Tur att jag inte har någon träning ialla fall! kanske inte var så bra att springa igår? ...
Aja idag är det som sagt jätte fint väder ute. Så jag passade på att cykla ner till havet en stud och ta några kort. Lade mig en stud på en klippa och bara njöt lite, kändes som det var sommar:o GALET!
Solen värme på as bra,fast det blåser lite men skit samma =). 
Idag ska jag inte hitta på så mycket. Väntar på ett viktigt samtal och det gör så att jag känner att jag måste vara hemma.. haha

lite bilder ifrån idag









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0