måndag 19.08

min måndag började inte bra. Spillde ut HEEEELA mitt mjölkglas över hela bordet och mig. Sen ville inte mitt hår lägga sig ner. Det stod upp? hallå eller... Sen så glömde jag ta min antibiotika , plus att jag missa nästan bussen. Mitt liv äger!
Aja, i skolan var allt okej. På gymmet så tror jag att natta ville döda mig. Hon körde såå med mig. Tog hur mycket som helst i benövningarna , så jag trodde jag skulle dö. Och det var en jätte konstig känsla att svettas(HAHA). Gick runt och sa att det kändes som jag hade feber. Allt detta pga att jag inte har rört mig på en vecka. Haha hemskt, men sant. Men nu kan jag lova er att jag kan knappt gå, för mina baksida lår krampar. Jävla nathalie asså ;)
Nu när jag satte mig här i soffan, för att kolla på biggest loser , men nej. DÅ VISAR DOM HOCKEY?! va fan då för? ååååh , blev JÄTTE sur nu...

Kommentarer
Postat av: L

alldeles för mycket för sån skitkvalité, 80 spänn tror jag..

2010-04-19 @ 21:26:02
URL: http://linnsilicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0