kort skoldag

denna dag har varit deg. Började skolan med tyska på morgonen. Vi hade våran riktiga lärare tillbaka idag , och jag lärde mig massa. Hon sa allt vi behövde träna på inför vårat kursprov vi ska ha i tyska imon. Efter tyskan hade vi inställd svenska , så då gick vi och åt. Sen åkte jag och jullan hem. Pallade inte sitta i en timma och vänta på syslöjd.så jag slutade min skoldag vid elva, sköönt. När jag kom hem satte jag mih ner och pluggade. Pluggade tyska och matte. Har matteprov på fredag.. inte kul alls. Men det kändes endå helt ok när jag pluggade, så vi får hålla tummarna. Det kändes faktiskt ganska bra med tyskan med, och det kan jag lova er att det sällan gör när det gäller tyskan.. Hoppas verkligen att jag får ialla fall ett g på tyskaprovet.
Efter pluggandet städade jag mitt rum. Alla kläder låg på mitt golv, av någon konstig anledning?.. Så nu kan man se golvet igen ;)
Efter det la jag mig i soffan , och där har jag legat tills nu. Börjar få ont i huvudet , så det var nog bra att resa på sig och hitta på nått.
Nu blir det en lång dusch.Känner mig jätte skabbig
ha det bra
pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0