hosta

Har inte skrivit på två dar nu ungefär , sorry för det men har haft  fullt upp med det mesta.
Igår så började skolan igen. Helt okej var det. Fast mådde piss. Har börjat hosta nu, känns som mina lungor ska typ explodera när jag hostar. Efter skolan, som var ovanligt kort när våran första och sista lektion blev instälda, så blev det snabbt hem. Då tog jag mediciner(så att jag skulle överleva kvällen.. haha) och en snabb dusch. Sen bar det av till partille för att kolla handboll. En slutspelsmatch emellan sävehof och ystad. Den sög. Det var redan klart innan matchen att sävehof skulle gå vidare så ... ingen spännande match. Efter den roliga matchen blev det att sätta sig på pendeln hem. När jag väl kom hem och skulle sova höll jag typ på att dö pga min hosta(okej, inte dö .. men fy fan vad jag hosta) och då blev det att jag fick börja på en kur med antibiotika. Efter massa mediciner och te så kunde jag äntligen sova =)

Idag har jag inte mått så himla bra heller. Hostan vill inte ge sig. Men men.. skolan var som vanligt. Hade excelprov. Galet svårt! Men försökte ialla fall. När jag kom hem blev det att lägga sig i soffan och vila. Somnade såå gott.
Nu sitter jag här med en kopp te(låter som jag är 50+) och kollar lite tv.
ha en bra tisdagkväll
pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0