hemmaaaaaaa

nu är jag hemma ifrån en as go helg i danmark med mina brudar. Alltid lika kul med er tjejeeeer.
Handbollen gick bra . eller i gruppen gick det bra. sen i aslutspelet gick det åt helvete. Men men .. Jag tror seriöst inte att det är meningen att det ska gå bra för oss i rödspätte. Haha . Plus att jag älskar danska domare. dom är söta. Kul att jag fick rött kort och massa sånt i helgen , YES!
aja , kul hade jag i alla fall. IDag blir det nog att kolla lite i affärer med min syster. Sen får jag se vad jag hittar ppå
ha d gött haj

Kommentarer
Postat av: Anonym

rött kort för man blockar ett skott, aaaaha okej!

2010-04-06 @ 15:50:25
URL: http://pedersenm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0