biggest loser

snart är det biggest loser. alltid lika bra! sitter och funderar varför jag tycker det är bra. Liksom det är feta amerikaner som bantar. Det låter liksom inte jätte kul att kolla på. Men jag tror det är det, att dom måste banta. Annars kommer dom dö. Och det är det sättet dom gör det på som jag gillar. Asså får träna tills dom spyr. Jag gillar själv den känslan att träna(kanske inte tills jag spyr men ah) att man måste ge allt.Plus att dom tränar i lag, och deras lagkänsla. Älskar att se det. Och så gillar jag att dom vill vara där så fruktansvärt mycket. Jag vill också vilja nått så mycket. Jag vill också träna . Jag vill också äta nyttigt.




Kommentarer
Postat av: Elin hd

Jillian är så jävla cool!!!

2010-04-29 @ 21:33:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0