14/4 15:52

tjoho. Idag skiner solen som bara den och livet är på topp. eller ah, mår lite bättre idag men fortfarande ont i huvudet och har hostan kvar. Menmen , struntar i det nu =)
Imorse , när jag var på väg in emot skolan så kollade jag inne på fronter om jag hade någon iställd lektion , men icke. Men då fick jag syn på att min excelprov låg ute så att alla i hela skolan kunde se det! Fattar ni att jag fick panik eller?! gud... men det löste sig till slut som tur va. Asså datorer är verkligen inte min grej.
Nu efter skolan åkte jag och mami och snackade med en frisör om praktikplats för nästa höst för mig. och det verkade ganska lovande. Får se hur det blir med det. Känns knasigt att söka praktikplats  till nått jag inte går på än.
Men jag får nog reda på om jag kommer in nu i slutet av april . hoppas hoppas , annars vet jag inte vad som händer.
nu blir det mat ,
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0