Duktig flicka

Morgonen började med att jag försov mig (Y)
Kanon.. Har börjat bli en vana :S Inte bra !
Sen flöt dagen på ganska bra förutom att nu vet hela
klassen om en sak som dom inte borde veta . Men men ,
som jullan sa ; det är ju bara kul endå :P .. aa , beror
på hur man ser det ;)

Sen efter skolan gick jag och solade . Riktigt skönt.
Fick ganska mycket färg tyclte jag när jag stod där och kollade mig
i spegeln , men nu här hemma känner jag mig jätte blek igen ..
men ska nog sola igen ´på fredag så .

När jag kom hem var jag riktigt död. Typ trött/tung i huvudet
och ville bara krypa ner under mitt täcke och somna , men icke.
Jag åt mat och sen började jag plugga tyska .. Fy fan vad jag hatar tyska ;o
Sen skrev jag en utvärdering om hur jag har tränat i septembermånad .
Det visade sig att jag har tränat 28 gånger i september (Y) kanon.
Sen gjorde jag en uppvärming som jag ska ha för handbollen på¨torsdag.
Jag känner mig såå duktig :D

Nu sitter jag och lyssnar på massa musik och sjunger med som en galning.

Ny tröja ifrån gymnasiumet , riktigt snygg faktiskt :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0