utelåsta

Skolan började idag. Fick tillbaka mitt matteprov , G ..
Asså vet inte om jag är nöjd . Borde nog pluggat mer och fått ett VG.
Aja , plugga mer nästa gång helt enkelt.

Efter skolan skulle jag och mamma och julia åka och ta vaccin sprutan.
Först åker vi till onsala , slut.
Sen kungsbacka, slut.
Sen lodusgården, slut.
KANON !
Men innan  vi skulle in till lodusgården så fasnar bilnyckeln i bilen . (Y)
Så vi får stå ute i kylan i en halvtimme och vänta på pappa som får vrida
upp nyckel med en tång . Bra där (Y)

Nu sitter jag här på mitt nya skrivbord, elr ah det kan man nog inte kalla det .
Min nya bänk , som jag har datan på . As gött att inte behöva ligga i sängen.
Sen så har pappa satt upp massa krokar också :D så nu saknas det bara några till
krokar som jag ska hänga upp smycken på . Det blir prima.

Snart börjar "Ullared" på femman så det blir nog att kolla på det och sen blir det sängen
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0