Biggest loser

Längesen jag skrev nu. Har inte orkat.

Just nu sitter jag och kollar på biggest loser
på femman. Det handlar om tjocka männsikor som
bantar i lag. Asså .. jag sitter här och lipar . haha
patetisk .. Men dom är så glada över att gå ner o
ah .. man kanske ska vara med ? ;D

Igår slog jag i knät igen. Är så jävla depp
så jag vet inte vart jag ska ta vägen.
Orkar knappt tänka på det. Har en klump
i magen som påminner mig om att jag inte
kan spela handboll utan att det ska göra ont.
åhhh ångest.

Idag har jag faktiskt varit duktig och pluggat
massa sånt som jag bara har inte orkat pluggat innan.
så jag var duktig och tog tag i det.
bra där (Y)

nu ska jag kolla mer tv . pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0