godkväll

Ligger i min säng och kollar runt lite och får tanken på att jag måste skriva lite i min blogg.. åååh blir tokig på mig själv att jag inte pallar skriva . Vill så gärna skriva , men jag orkar/hinner inte ... och så vill jag ha en fin blogg med massa bilder ,, för det tycker jag är roligast med bloggar , att man kan kolla på allas bilder :P

jaja , idag började dagen med att jag gick upp och fick syn på att jag såg ut som en kossa .. alltså igår kväll provade julia att spraya mig med en brunutansolspray . Okej tänkte jag , och så stod hon där och spraya lite som hon ville .. det skulle hon inte gjort . 1 det tog hur mycket som helst 2 DET BLEV HUR OJÄMT SOM HELST ! 3 jag ser ut som en kossa.....
Hemskt men sant ... aja .. Sen flöt dan på bra och efter skolan la jag mig i sängen och pluggade svenska .. fyfan vad jag hatar svenska just nu . Vi ska lära oss hur mycket som helst om alla litterära epoker och massa författare o skit . Gaaaah pallar inte . Men pappa förhörde mig och det kändes endå ganska ok .. Får hoppas bara att jag inte får hjärnsläpp .

Imon ska vi tydligen ha konditionstest i skolan . YEEES! elr inte .. palla .
gud vad negativ jag låter :O fy sofia , se bara möjligheter :D

ska sova , har so förhör imon . Kommer gå så jävla bra . alla rätt säger jag bara !!! not


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0