börjar igen

Hej (:
nu var det verkligen längesen jag skrev , men de mest pga att jag inte hade nån tid för att skriva . Mycket i skolan och med handbollen och med jobbet .. Men nu är det sommarlov och jag ska börja igen har jag bestämt mig för :D

Idag så har jag inget alls bestämt , skönt ! Dagen började med att jag fick order av min syster att städa .. (Y) kul . Mitt rum såg ut som ett helvete så de va väl bara bra . När jag väl va igång så märkte jag hur jävla varmt man blir av att städa ;O fick gå runt i linne o trosor för att inte svettas föör mycket .. hahaha , jag vet jag e störd :D

ska ta på mig nu och skicka lite bilder till min syster , vi hörs ;D

snygga städkläder ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0