7 juli

Städade hela förmiddan . Sen åkte jag ,mamma, pappa och mathilda till tösa för att bada . Inte så varmt i luften i dag , men i vattnet :O det var verkligen as varmt ! as skönt . Så jag och Mathilda snorklade och hoppade massa ifrån flotten . Haha , asså i havet blir man som en litet barn ( okej jag är inte vuxen än men men ni fattar ) igen :D .

Efter badet fikade vi och bara mös .sen cyklade vi hem och bara tog de lungt . Kollade allsång på skansen och åt chips , mumma :)

Kom o tänka på att .. dom bästa killarna bor långt bort . Vrf ska det vara så ? finns ju fan inget bra här .. åh , trött jag blir .
men men , imon ska jag jobba , så det blir nog inte så mycket bloggade som idag , men nått inlägg ska jag fixa ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0