8 juli

Sjukt seg efter en hel dag på jobbet . Skulle egentligen bara jobbat till fem idag , men så klart får jag ju jobba över (Y) kul .. Aja , de blir kul när jag får pengarna =D Men idag på jobbet , fyfan va de gick dåligt asså . Står nu i kassan , och gud vad jag suger :O de är hemskt , för jag blir så arg på mig själv att jag inte kan .. Eller jag kan men det går ju inte så fort som de borde gå . Och då blir ju servic tiderna dåliga = alla blir irresterade och bara tjatar att jag måste sänk dom , men JAG VET DET MED DET ÄR INTE SÅ LÄTT ?!  ååh damp :)

Imon ska jag också jobba , men inte länge . Men min chef undrade om jag kunde jobba till halv sju imon med , men fan heller :p HAHA  .. gud vad lat jag e . får tänka på pengarna !

Just nu ligger jag i sängen och chillar med lite musik och så . Just nu lyssnar jag på Miley Cyrus :) älskar henne . Älskar hennes låtar . Speciellt good bye och the climb :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0