26 juli

tja tja bloggen
igår jobbade jag och det gick bra för första gången ;O duktig jag e ! mina servic tider va bra för att vara mig och jag tyckte de till och med va kul o jobba ;O haha inte kul kanske men inte såå tråkigt :P sen när jag kom hem fick jag reda på att min syster julia skulle ha hem några hit , och dåp flydde jag till min vän linn :D vi chillade med hennes tröga dator , och så gick vi ut o gick .

asså när jag var med linn var jag verkligen huur trött som helst , och då skrattar jag åt sånna konstiga saker , HAHA fy fan vad kul jag hade de :P

Idag har jag inte gjort nått vättigt alls . solade ienhalvtimme .. blev sen rastlös och gick in och duschade :P
imon är de jobb som gäller , 12-19 ;O kommer dööö  :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sofia dom är inte farliga :D

2009-07-26 @ 18:30:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0