20 juli

inte skrivit på ett tag . varit nere  åhus o spelat handboll =D as kul . Sen har jag varit på gothia , också kul =D men orkar inte skriva mer om de ;) haha bilder kommer ifrån åhus när jag har lagt in dom på datan . Kan bara säga att vi va helt seriöst snyggas på hela åhus ;) men ni kan få se lite bilder ifrån innan gothia , snygga brudAR kan jag lova vi va då med ;) då hade jag på mig en svart volang klänning ifrån monki :D och vita skor . ( dom va inte så vita när jag kom ut där ifrån .. )

Aja idag har jag jobbat och det sög . De var verkligen inte kul alls idag . usch o fyy . sen när jag kom hem planerade jag i
inför imon (ska på bio :D) och bara slappade :)
  
massa flömm med mallan o jullan ;D haha kan säga att vi inte riktigt har samma
smak när de gäller killar .. HAHHA
<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du har sämst smak ! :)

2009-07-21 @ 12:59:53
Postat av: Jasmine♥

Hej :)

Fin blogg!

Allt bra med dig? :)

2009-07-21 @ 13:06:13
URL: http://assmine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0