12 juli

Igår skulle jag ju ha jobbat , men nej , så blev det icke . Vaknade med vääärldens jävla mensvärk . Helt galet hur jävla ont det kan göra :O låg bara i min säng o typ grät o inte kunde andas ;O så kunde inte jobba då . Så dagen bestod utav tvtittande och bara ta de lungt . Väldigt skönt måste jag säga.
Idag har jag jobbat . Mycket bättre i magen idag som tur va :) jobbade fyra timmar , och de gick ganska fort så de va skönt . Så nu har jag smester i en vecka :D kuuul :D Nu ska jag bara chilla i min säng med lite prison break ( vilken nörd jag har blivit :O men asså de är cpbra . grät typ hela kvällen igår när jag kollade på de .. så sorgligt)och lite musik. Just nu blir det massa kelly clarkson , hon e galet bra ! förrästen i mon kommer britney spears till stockholm och har konsert , och jag har ju ingen biljett . Den sög ju !
Men men blir det sovmorgon och så ska jag börja packa ! ska ju till åhus på tisdag , och pia sa att jag inte fick ha mycket packning ... får se hur det blir med den saken . =Dknas frisyr idag med fläta o allt ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0